Kontakty
Skontaktuj się z nami
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem następujących kanałów:
Wsparcie e-mailowe
W przypadku pytań związanych z obsługą, prosimy o wysłanie wiadomości na adres [email protected]. Nasz dedykowany zespół stara się odpowiedzieć na wszystkie zapytania w ciągu 24 godzin.
Wsparcie telefoniczne
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 532 184 752. Nasze wsparcie telefoniczne jest dostępne w godzinach pracy podanych poniżej.
Godziny pracy
Jesteśmy dostępni, aby Ci pomóc w następujących godzinach:
- Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 20:00
- Sobota: 10:00 – 18:00
- Niedziela: Zamknięte
Kanały wsparcia
Oprócz wsparcia e-mailowego i telefonicznego oferujemy następujące kanały pomocy:
- E-mail: [email protected]
- Telefon: +48 532 184 752
Instrukcje dotyczące prośby o oddzwonienie
Jeśli wolisz otrzymać oddzwonienie, prosimy o wysłanie do nas wiadomości na adres [email protected] z Twoim numerem kontaktowym oraz preferowanym czasem na rozmowę.
Wskazówki dojazdu
Odwiedź nas pod naszym adresem poniżej:
Kasyno StoneVegasul. Wspólna 15,
Warszawa,
PL
Aby uzyskać wskazówki, sprawdź ten link do Google Maps.
Dostępność czatu na żywo
Obecnie nie oferujemy wsparcia za pośrednictwem czatu na żywo. Zachęcamy jednak do kontaktu z nami za pośrednictwem innych kanałów wsparcia.
Procedura eskalacji
Jeśli masz sprawę, która wymaga dodatkowej uwagi, wykonaj te kroki:
- Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem e-maila lub telefonu.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z początkowej odpowiedzi, poproś o eskalację swojej sprawy.
- Twoja sprawa zostanie sprawdzona przez starszego przedstawiciela w ciągu 48 godzin.
StoneVegas działa na podstawie licencji kasyna Curaçao, zapewniając zgodność z lokalnymi przepisami. Nasz obszar działalności obejmuje Polskę, a szczególnie region Mazowiecki.
Recenzujemy tylko StoneVegas i nie jesteśmy jego oficjalnym przedstawicielem.